Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje a metody použité pro zpracování bakalářské práce (SWOT analýza). V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. se zaměřením na využívané nástroje a obsah marketingové komunikace. Dále je s využitím SWOT analýzy provedena identifikace a vyhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. Na základě výsledků analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingová komunikace, letecká osobní doprava, Pardubický kraj, EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., marketing, marketing communication, air passenger transport, Pardubice region, EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced