Marketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje a metody použité pro zpracování bakalářské práce (SWOT analýza). V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. se zaměřením na využívané nástroje a obsah marketingové komunikace. Dále je s využitím SWOT analýzy provedena identifikace a vyhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. Na základě výsledků analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, letecká osobní doprava, Pardubický kraj, EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., marketing, marketing communication, air passenger transport, Pardubice region, EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.