Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem v nejmenované oděvní společnosti XY. Cílem práce je představení marketingového výzkumu a pomocí dotazníkového šetření jeho realizace ve vybrané společnosti. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla v dotazníkovém šetření použita metoda písemného a elektronického dotazování

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, marketing, marketing mix, marketing research, customer satisfaction, questionnaire

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced