Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem v nejmenované oděvní společnosti XY. Cílem práce je představení marketingového výzkumu a pomocí dotazníkového šetření jeho realizace ve vybrané společnosti. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla v dotazníkovém šetření použita metoda písemného a elektronického dotazování
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, marketing, marketing mix, marketing research, customer satisfaction, questionnaire