Digitální knihovnaUPCE
 

Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce na téma "Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům" nejprve v teoretické části charakterizuje systémy pro řízení vztahů se zákazníky. V navazující kapitole jsou představeny vybrané helpdeskové nástroje a případová studie se zabývá hodnocením konkrétního instrumentu pomocí mapování procesů. Na závěr jsou navržena doporučení pro vybranou společnost, jejichž realizace zvýší spokojenost zákazníků.

Rozsah stran

66 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, HelpDesk, požadavky, procesy, systémy, CRM, HelpDesk, request, process, system

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced