Absencia výchovného ideálu ako problém súčasnej pedagogiky
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintSoubory
Datum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Katolícka univerzita v Rožumberoku
Abstrakt
Autor príspevku považuje absenciu výchovného ideálu za vážny problém súčasnej pedagogiky. Historicky (v grécko-antickom období, počas judaistickej a kresťanskej éry i v období moderny) bol výchovný ideál vždy explicitne uvedený vo filozofii výchovy a existoval v sociálnom povedomí. Obdobie postmoderny nevie svoj výchovný ideál formulovať.
Rozsah stran
p. 59-64
ISSN
1336-2232
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, volume 18, issue: 1
Vydavatelská verze
http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
korene pedagogiky, výchovný ideál, vzory, celebrity, kořeny pedagogiky, výchovný ideál, vzory, celebrity