Changes of B2B promotion in the Czech Republic

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Jaderná, Eva cze
dc.contributor.author Mlázovský, Martin cze
dc.contributor.author Tomašík, Marek cze
dc.date.accessioned 2020-03-19T12:18:54Z
dc.date.available 2020-03-19T12:18:54Z
dc.date.issued 2019 eng
dc.identifier.isbn 978-80-244-5543-3 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74637
dc.description.abstract The paper aims to describe the evolution during last decade and current state of the B2B marketing in the Czech Republic. Data by B2B monitor were analyzed and interpreted to identify the trends in the B2B marketing. The paper shows the tendency to save money in the context of B2B marketing activities. New trends in an application of B2B marketing tools are presented. The study is completed by an interesting view of an expert in the B2B marketing. A deep interview with an expert has confirmed data by B2B monitor and discovered other problems in the B2B marketing at present. eng
dc.format p. 50-55 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Univerzita Palackého v Olomouci eng
dc.relation.ispartof KNOWCON 2019 Knowledge on Economics and Management : Profit or Purpose : conference proceedings eng
dc.rights open access eng
dc.subject B2B marketing eng
dc.subject B2B monitor eng
dc.subject B2B promotion eng
dc.subject events eng
dc.subject marketing budget eng
dc.subject B2B marketing cze
dc.subject B2B monitor cze
dc.subject B2B promotion cze
dc.subject eventy cze
dc.subject marketingový rozpočet cze
dc.title Changes of B2B promotion in the Czech Republic eng
dc.title.alternative Změny B2B promotion v České republice cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Příspěvek si klade za cíl popsat vývoj v posledním desetiletí a současný stav B2B marketingu v České republice. Data získaná společností B2B monitor byla analyzována a interpretována za účelem identifikace trendů v B2B marketingu. Příspěvek poukazuje na tendenci snižovat rozpočet na B2B marketing. Dále jsou představeny nové trendy v aplikaci B2B marketingových nástrojů. Studii doplňuje pohled odborníka na B2B marketing. Hloubkový rozhovor s odborníkem potvrdil data získaná B2B monitorem a zjistil další současné problémy v B2B marketingu. cze
dc.event KNOWCON 2019 Knowledge on Economics and Management (05.09.2019 - 06.09.2019, Olomouc) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.relation.publisherversion https://knowledgeconference.upol.cz/downloads/KNOWCON%202019%20-%20Conference%20proceedings.pdf eng
dc.identifier.obd 39883266 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet