Changes of B2B promotion in the Czech Republic
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2019
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Palackého v Olomouci
Abstrakt
The paper aims to describe the evolution during last decade and current state of the B2B marketing in the Czech Republic. Data by B2B monitor were analyzed and interpreted to identify the trends in the B2B marketing. The paper shows the tendency to save money in the context of B2B marketing activities. New trends in an application of B2B marketing tools are presented. The study is completed by an interesting view of an expert in the B2B marketing. A deep interview with an expert has confirmed data by B2B monitor and discovered other problems in the B2B marketing at present.
Rozsah stran
p. 50-55
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
KNOWCON 2019 Knowledge on Economics and Management : Profit or Purpose : conference proceedings
Vydavatelská verze
https://knowledgeconference.upol.cz/downloads/KNOWCON%202019%20-%20Conference%20proceedings.pdf
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
KNOWCON 2019 Knowledge on Economics and Management (05.09.2019 - 06.09.2019, Olomouc)
ISBN
978-80-244-5543-3
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
B2B marketing, B2B monitor, B2B promotion, events, marketing budget, B2B marketing, B2B monitor, B2B promotion, eventy, marketingový rozpočet