Digitální knihovnaUPCE
 

Changes of B2B promotion in the Czech Republic

Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Abstrakt

The paper aims to describe the evolution during last decade and current state of the B2B marketing in the Czech Republic. Data by B2B monitor were analyzed and interpreted to identify the trends in the B2B marketing. The paper shows the tendency to save money in the context of B2B marketing activities. New trends in an application of B2B marketing tools are presented. The study is completed by an interesting view of an expert in the B2B marketing. A deep interview with an expert has confirmed data by B2B monitor and discovered other problems in the B2B marketing at present.

Rozsah stran

p. 50-55

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

KNOWCON 2019 Knowledge on Economics and Management : Profit or Purpose : conference proceedings

Vydavatelská verze

https://knowledgeconference.upol.cz/downloads/KNOWCON%202019%20-%20Conference%20proceedings.pdf

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

KNOWCON 2019 Knowledge on Economics and Management (05.09.2019 - 06.09.2019, Olomouc)

ISBN

978-80-244-5543-3

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

B2B marketing, B2B monitor, B2B promotion, events, marketing budget, B2B marketing, B2B monitor, B2B promotion, eventy, marketingový rozpočet

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced