dc.contributor.author |
Trpišovský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-05T10:03:56Z |
|
dc.date.available |
2020-02-05T10:03:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-10-08 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74578 |
|
dc.description.abstract |
Disertační práce se zaměřuje na problematiku modelování dopravní obslužnosti území. Veřejná hromadná doprava je esenciálním determinantem udržitelného rozvoje, její zajištění příslušnými orgány je nezbytné. Dynamický vývoj posledních let klade na dopravní obslužnost nové výzvy, které kladou větší akcent na její plánování a hodnocení. Účelem této disertační práce je na základě podrobné analýzy současného stavu zkoumané problematiky v České republice a v zahraničí a s využitím vhodných výzkumných metod metodiku hodnocení rozsahu dopravní obslužnosti v jednotlivých sídelních jednotkách regionu s využitím matematicko-statistického modelu k odvození predikovaného počtu spojů veřejné hromadné dopravy. |
cze |
dc.format |
306 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dopravní obslužnost |
cze |
dc.subject |
rozsah dopravní obslužnosti |
cze |
dc.subject |
regresní funkce |
cze |
dc.subject |
metodika |
cze |
dc.subject |
public transport services |
eng |
dc.subject |
public transport services scale |
eng |
dc.subject |
regression function |
eng |
dc.subject |
methodology |
eng |
dc.title |
Tvorba a využití modelu dopravní obslužnosti území |
cze |
dc.title.alternative |
The formation and usage of a regional public transport services model |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Drahotský, Ivo |
|
dc.contributor.referee |
Gašparik, Jozef |
|
dc.contributor.referee |
Říha, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2019-11-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The doctoral thesis focuses on the issue of regional public transport services modelling. Public transport is an essential determinant of sustainable development, its provision by competent authorities is indispensable. Recent dynamic progress brings new challenges to the public transport services, there is a significant accent on its planning and evaluation. The main aim of this doctoral thesis is to design a methodology of the evaluation of the extent of public transport services in certain municipality units within a region with the usage of a mathematical-statistical model of public transport services connection count prediction. The main aim is accomplished by using appropriate scientific methods based on detailed analysis of present-time knowledge of the issue. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D40316 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.identifier.stag |
39536 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |