Publikace: Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Glasová, Lenka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky v současné společnosti. Práce je rozdělena do šesti částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a jeho zaměření. Dále manipulativní techniky a metody přesvědčivé komunikace a jejich využití v marketingu. Je zde poukázáno na důsledky marketingových metod pro společnost. V praktické části je práce zaměřena na oblast poskytování spotřebitelských úvěrů. Vyhodnocení vlastního šetření, celkové zhodnocení a případné zaujetí možných opatření je uvedené v páté a šesté části této práce.
Popis
Klíčová slova
marketing, manipulativní metody, marketingová komunikace, reklama, spotřebitelské úvěry, sazba RPSN, marketing, manipulative methods, marketing communication, advertisement, consumer credits, ARP rate (Annual percentage rate)