Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Glasová, Lenka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky v současné společnosti. Práce je rozdělena do šesti částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a jeho zaměření. Dále manipulativní techniky a metody přesvědčivé komunikace a jejich využití v marketingu. Je zde poukázáno na důsledky marketingových metod pro společnost. V praktické části je práce zaměřena na oblast poskytování spotřebitelských úvěrů. Vyhodnocení vlastního šetření, celkové zhodnocení a případné zaujetí možných opatření je uvedené v páté a šesté části této práce.

Popis

Klíčová slova

marketing, manipulativní metody, marketingová komunikace, reklama, spotřebitelské úvěry, sazba RPSN, marketing, manipulative methods, marketing communication, advertisement, consumer credits, ARP rate (Annual percentage rate)

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By