Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBrychtová, Šárka
dc.contributor.authorGlasová, Lenka
dc.date.accepted2020-01-15
dc.date.accessioned2020-02-05T09:33:29Z
dc.date.available2020-02-05T09:33:29Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-11-26
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky v současné společnosti. Práce je rozdělena do šesti částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a jeho zaměření. Dále manipulativní techniky a metody přesvědčivé komunikace a jejich využití v marketingu. Je zde poukázáno na důsledky marketingových metod pro společnost. V praktické části je práce zaměřena na oblast poskytování spotřebitelských úvěrů. Vyhodnocení vlastního šetření, celkové zhodnocení a případné zaujetí možných opatření je uvedené v páté a šesté části této práce.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis covers the manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society. It is divided into six parts. The theoretical part describes basic terms of marketing and its focus, moreover manipulative techniques and convincing communication methods and their using in marketing. It is pointed out here the implications of marketing methods for society. The analytical part focuses on the area of providing consumer credits. Evaluation of gained results during own investigation, overall appreciation and taking of possible measures are given in fifth and sixth chapter of this thesiseng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP ''Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti'', otázka dle posudku: 1.Jaký vývoj ve sledované problematice predikujete do budoucnosti? Domníváte se, že se situace bude zlepšovat nebo jste zaznamenala, při tvorbě své práce, spíše stagnační tendence? Studentka na otázku reagovala. Komise namítla, že téma zcela nekoresponduje se závěry a doporučeními práce. Komise vyjádřila výhrady ke splnění cíle práce z hlediska vlastního šetření.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format82 s., 6 s. tab. příl.
dc.identifier.stag36823
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74535
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmanipulativní metodycze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectspotřebitelské úvěrycze
dc.subjectsazba RPSNcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmanipulative methodseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectconsumer creditseng
dc.subjectARP rate (Annual percentage rate)eng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleManipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosticze
dc.title.alternativeThe manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary societyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
GlasovaL_ManipulativniAspekty_SB_2019.pdf
Velikost:
1.86 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychtovaS_ManipulativniAspekty_LG_2019.pdf
Velikost:
319.62 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce