dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Fröhlich, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2019-09-25T05:21:53Z |
|
dc.date.available |
2019-09-25T05:21:53Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-07-04 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74194 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností.
Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. |
cze |
dc.format |
60 s., 16 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reputace |
cze |
dc.subject |
image |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
stakeholders |
cze |
dc.subject |
reputation |
eng |
dc.subject |
image |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
stakeholders |
eng |
dc.title |
Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Creation of positive reputation in chemistry business towards the general public |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-08-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for creating positive relations with the public.
The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes results of the qualitative research focused on the use of the public relations tools for building positive reputation of chemical business towards the public. The information obtained from the research is analysed, evaluated and recommendations are suggested to improve creating, increasing and maintaining positive reputation of chemical business towards the public. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39787 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jaké nástroje komunikace společnost používá?
Jaké nástroje komunikace byste doporučil ohledu CSR? |
cze |
dc.identifier.stag |
38001 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |