Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Fröhlich, Aleš
dc.date.accessioned 2019-09-25T05:21:53Z
dc.date.available 2019-09-25T05:21:53Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-07-04
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74194
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností. Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. cze
dc.format 60 s., 16 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject reputace cze
dc.subject image cze
dc.subject public relations cze
dc.subject stakeholders cze
dc.subject reputation eng
dc.subject image eng
dc.subject public relations eng
dc.subject stakeholders eng
dc.title Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti cze
dc.title.alternative Creation of positive reputation in chemistry business towards the general public eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-08-19
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for creating positive relations with the public. The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes results of the qualitative research focused on the use of the public relations tools for building positive reputation of chemical business towards the public. The information obtained from the research is analysed, evaluated and recommendations are suggested to improve creating, increasing and maintaining positive reputation of chemical business towards the public. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D39787
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jaké nástroje komunikace společnost používá? Jaké nástroje komunikace byste doporučil ohledu CSR? cze
dc.identifier.stag 38001
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet