Digitální knihovnaUPCE
 

Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností. Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti.

Rozsah stran

60 s., 16 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D39787

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reputace, image, public relations, stakeholders, reputation, image, public relations, stakeholders

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced