Služby na B2B trhu poskytované distributorem chemikálií

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vlčková, Vladimíra
dc.contributor.author Hercegová, Eva
dc.date.accessioned 2019-09-25T05:21:52Z
dc.date.available 2019-09-25T05:21:52Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-07-04
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74190
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá službami zákazníkům na B2B trhu se zaměřením na oblast chemického průmyslu. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma současného pojetí služeb zákazníkům. Pozornost je věnována zejména specifikům služeb poskytovaných zákazníkům na B2B trhu a kvalitě poskytovaných služeb. Praktická část mapuje proces poskytovaných služeb zákazníkům na B2B trhu vybraným distributorem chemikálií. Zaměřuje se zejména na identifikaci, rozsah a kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům na B2B trhu a také na zmapování potřebných činností. cze
dc.format 79 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject služby zákazníkům cze
dc.subject vlastnosti služeb cze
dc.subject úroveň služeb cze
dc.subject B2B trh cze
dc.subject proces poskytovaných služeb cze
dc.subject distributoři cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.subject household cze
dc.subject customer services eng
dc.subject service features eng
dc.subject service level eng
dc.subject quality of services eng
dc.subject range of services eng
dc.subject B2B market eng
dc.subject service delivery process eng
dc.subject distributors eng
dc.subject chemical industry eng
dc.subject household eng
dc.title Služby na B2B trhu poskytované distributorem chemikálií cze
dc.title.alternative Services on B2B market, provided by chemical distributor eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-08-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the services to customers focusing on the chemical industry. In the theoretical part, a literary research is created for the theme of current concept of customer service. Attention is paid in particular to the specifics of services provided to customers on the B2B market and the quality of services provided. The practical part maps the process of services provided to customers on B2B market by a selected chemical distributor. It focuses particularly on identification, range and quality of services provided to customers on B2B market and also on mapping out the necessary activities. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D39789
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Vysvětlete výsledky z tabulky: Hodnocení rozsahu důležitosti služeb poskytovaných zákazníkům. Které služby jsou pro zákazníka z hlediska dané firmy považované za nejdůležitější? Definujte co je to služba. Vysvětlete co znamenají nehmotné služby? Je důležité pro zákazníka měnit způsob komunikace s daným distributorem a způsob objednávání? cze
dc.identifier.stag 37941
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet