dc.contributor.advisor |
Vlčková, Vladimíra |
|
dc.contributor.author |
Hercegová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-09-25T05:21:52Z |
|
dc.date.available |
2019-09-25T05:21:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-07-04 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74190 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá službami zákazníkům na B2B trhu se zaměřením
na oblast chemického průmyslu. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma
současného pojetí služeb zákazníkům. Pozornost je věnována zejména specifikům služeb
poskytovaných zákazníkům na B2B trhu a kvalitě poskytovaných služeb. Praktická část
mapuje proces poskytovaných služeb zákazníkům na B2B trhu vybraným distributorem
chemikálií. Zaměřuje se zejména na identifikaci, rozsah a kvalitu poskytovaných služeb
zákazníkům na B2B trhu a také na zmapování potřebných činností. |
cze |
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služby zákazníkům |
cze |
dc.subject |
vlastnosti služeb |
cze |
dc.subject |
úroveň služeb |
cze |
dc.subject |
B2B trh |
cze |
dc.subject |
proces poskytovaných
služeb |
cze |
dc.subject |
distributoři |
cze |
dc.subject |
chemický průmysl |
cze |
dc.subject |
household |
cze |
dc.subject |
customer services |
eng |
dc.subject |
service features |
eng |
dc.subject |
service level |
eng |
dc.subject |
quality of services |
eng |
dc.subject |
range of services |
eng |
dc.subject |
B2B
market |
eng |
dc.subject |
service delivery process |
eng |
dc.subject |
distributors |
eng |
dc.subject |
chemical industry |
eng |
dc.subject |
household |
eng |
dc.title |
Služby na B2B trhu poskytované distributorem chemikálií |
cze |
dc.title.alternative |
Services on B2B market, provided by chemical distributor |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-08-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the services to customers focusing on the chemical
industry. In the theoretical part, a literary research is created for the theme of current concept
of customer service. Attention is paid in particular to the specifics of services provided to
customers on the B2B market and the quality of services provided. The practical part maps
the process of services provided to customers on B2B market by a selected chemical
distributor. It focuses particularly on identification, range and quality of services provided
to customers on B2B market and also on mapping out the necessary activities. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39789 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Vysvětlete výsledky z tabulky: Hodnocení rozsahu důležitosti služeb poskytovaných zákazníkům. Které služby jsou pro zákazníka z hlediska dané firmy považované za nejdůležitější? Definujte co je to služba. Vysvětlete co znamenají nehmotné služby? Je důležité pro zákazníka měnit způsob komunikace s daným distributorem a způsob objednávání? |
cze |
dc.identifier.stag |
37941 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |