dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Bartošková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-09-25T05:19:17Z |
|
dc.date.available |
2019-09-25T05:19:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-06-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74039 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis is aimed at motivational strategies of teachers in English Language Teaching (from now on referred to as ELT) at the stage 1 of Primary Education. The fundamental terms like young learner, motivation and motivational strategies are defined. Twenty one motivational strategies were selected for the research investigation based on the Process Model of L2 Motivation (Dörnyei, Ottó 1998, 48). Those found out to be used by the teachers in their English lessons are presented in the conclusion. |
eng |
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
motivační strategie |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
žáci mladšího školního věku |
cze |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
motivational strategies |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
young learners |
eng |
dc.title |
Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ |
cze |
dc.title.alternative |
Motivational Strategies of Teachers in ELT on the First Level of Primary School |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2019-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá motivačními strategiemi učitelů v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základních škol. V práci jsou definovány základní pojmy jako žák mladšího školního věku, motivace a motivační strategie. Pro výzkumnou část bylo vybráno dvacet jedna motivačních strategií na základě Process Model of L2 Motivation. Vypozorované motivační strategie používané učiteli v hodinách angličtiny jsou uvedeny v závěru práce. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39846 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci a adeklvátně reagovala na připomínky v posudcích. některé nedostatky v práci přetrvávají, proto komise se přiklonila k hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
38611 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |