Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Bartošková, Kristýna
dc.date.accessioned 2019-09-25T05:19:17Z
dc.date.available 2019-09-25T05:19:17Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-06-17
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74039
dc.description.abstract This bachelor thesis is aimed at motivational strategies of teachers in English Language Teaching (from now on referred to as ELT) at the stage 1 of Primary Education. The fundamental terms like young learner, motivation and motivational strategies are defined. Twenty one motivational strategies were selected for the research investigation based on the Process Model of L2 Motivation (Dörnyei, Ottó 1998, 48). Those found out to be used by the teachers in their English lessons are presented in the conclusion. eng
dc.format 86 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cze
dc.subject motivační strategie cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject žáci mladšího školního věku cze
dc.subject motivation eng
dc.subject motivational strategies eng
dc.subject teachers eng
dc.subject young learners eng
dc.title Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ cze
dc.title.alternative Motivational Strategies of Teachers in ELT on the First Level of Primary School eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2019-08-26
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá motivačními strategiemi učitelů v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základních škol. V práci jsou definovány základní pojmy jako žák mladšího školního věku, motivace a motivační strategie. Pro výzkumnou část bylo vybráno dvacet jedna motivačních strategií na základě Process Model of L2 Motivation. Vypozorované motivační strategie používané učiteli v hodinách angličtiny jsou uvedeny v závěru práce. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D39846
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci a adeklvátně reagovala na připomínky v posudcích. některé nedostatky v práci přetrvávají, proto komise se přiklonila k hodnocení D. cze
dc.identifier.stag 38611
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet