Digitální knihovnaUPCE
 

Canisterapie u dětí s kombinovaným postižením

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Canisterapie se u dětí s kombinovaným postižením využívá rozvoji jemné a hrubé motoriky, verbální i neverbální komunikace, rozvíjí a podporuje orientaci v prostoru a přispívá k duševní rovnováze a relaxaci. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak působí canisterapie u dětí s kombinovaným postižením na fyziologické funkce (srdeční činnost, krevní tlak, dech) a celkový stav. Pro dosažení cíle byl opakovaně, ve dvou termínech, sledován průběh canisterapie u vybrané skupiny dětí s kombinovaným postižením a měřeny jejich fyziologické funkce. Bylo zjištěno, že při příchodu canisterapeutického týmu všechny hodnoty sledovaných fyziologických funkcí akcelerovaly, klienti se usmívali a vypadali nadšeně. Od tohoto momentu hodnoty fyziologických funkcí klesaly a u klientů došlo k postupnému zklidnění.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Všeobecná sestra

Studijní program

Ošetřovatelství

Signatura tištěné verze

D39816

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

canisterapie, děti s kombinovaným postižením, zooterapie, canistherapy, children with combined disabilities, zootherapy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced