Případová studie implementace e-shopu v rámci modelu elektronického obchodování B2C
Bakalářská práceDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku implementace internetového obchodu v modelu elektronického obchodování B2C. V rámci zpracování tématu půjde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování. Následně bude provedena analýza stávajících trendů v oblasti elektronického obchodování B2C. Na základě analýzy bude provedena deskriptivní případová studie implementace internetového obchodu respektující stanovená kritéria.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D39552
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
internetový obchod, elektronické obchodování, případová studie, internet, electronic shop, electronic commerce, case study, internet