Digitální knihovnaUPCE
 

Případová studie implementace e-shopu v rámci modelu elektronického obchodování B2C

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku implementace internetového obchodu v modelu elektronického obchodování B2C. V rámci zpracování tématu půjde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování. Následně bude provedena analýza stávajících trendů v oblasti elektronického obchodování B2C. Na základě analýzy bude provedena deskriptivní případová studie implementace internetového obchodu respektující stanovená kritéria.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D39552

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

internetový obchod, elektronické obchodování, případová studie, internet, electronic shop, electronic commerce, case study, internet

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced