Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce pojednává o podnikových procesech řízení vztahů se zákazníky. Zabývá se řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s. Na základě analýzy současného stavu navrhuje kroky pro zlepšení procesu řízení vztahů se zákazníky.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D39533
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
řízení vztahu se zákazníky, železnice, Výzkumný ústav železniční, procesy, organizační struktura, customer relationship management, railway, Railway Research Institute, processes, organizational structure