Digitální knihovnaUPCE
 

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s.

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce pojednává o podnikových procesech řízení vztahů se zákazníky. Zabývá se řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s. Na základě analýzy současného stavu navrhuje kroky pro zlepšení procesu řízení vztahů se zákazníky.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D39533

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

řízení vztahu se zákazníky, železnice, Výzkumný ústav železniční, procesy, organizační struktura, customer relationship management, railway, Railway Research Institute, processes, organizational structure

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced