Digitální knihovnaUPCE
 

Štandardizácia podnikových procesov v rámci popredajného netechnického zákazníckeho servisu v spoločnosti Zebra Technologies CZ s.r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práca je zameraná na štandardizáciu podnikových procesov a zjednotenie procesnej dokumentácie v rámci popredajného netechnického zákazníckeho servisu v spoločnosti Zebra Technologies CZ s.r.o. po prechode na nový informačný systém. Výsledkom tejto práce je návrh dokumentácie štandardizovaných podnikových procesov, vrátane zhodnotenia jej praktických prínosov pre chod spoločnosti.

Rozsah stran

90 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D39316

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

proces, štandardizácia, ISO 9001/ 2015, popredajný zákaznícky servis, lokálne zdieľané dátové úložisko, ISO dokumentový portál, process, standardization, post-purchase customer service, local data sharepoint, ISO library

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced