Štandardizácia podnikových procesov v rámci popredajného netechnického zákazníckeho servisu v spoločnosti Zebra Technologies CZ s.r.o.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práca je zameraná na štandardizáciu podnikových procesov a zjednotenie procesnej dokumentácie v rámci popredajného netechnického zákazníckeho servisu v spoločnosti Zebra Technologies CZ s.r.o. po prechode na nový informačný systém. Výsledkom tejto práce je návrh dokumentácie štandardizovaných podnikových procesov, vrátane zhodnotenia jej praktických prínosov pre chod spoločnosti.
Rozsah stran
90 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D39316
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
proces, štandardizácia, ISO 9001/ 2015, popredajný zákaznícky servis, lokálne zdieľané dátové úložisko, ISO dokumentový portál, process, standardization, post-purchase customer service, local data sharepoint, ISO library