dc.contributor.advisor |
Čegan, Lukáš |
|
dc.contributor.author |
Hanč, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:03:47Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:03:47Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-15 |
|
dc.identifier |
práce dosud není ve studovně dostupná |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73214 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována problematice návrhu a optimalizace User Experience a User Interface.
První část je zaměřena na definice jednotlivých pojmů, vysvětlení rozdílů a popis metrik,
kterými lze měřit a vyhodnocovat výsledky změn. Druhá a třetí část práce popisuje
jednotlivé oblasti a jejich vliv na uživatelský prožitek a postupy, jakými lze docílit jeho
zlepšení. Další části jsou věnovány případové studii na konkrétním eshopu, kde jsou
popsány analýza, návrh a následně provedené změny. Nakonec je provedeno vyhodnocení
změn a jejich vliv na uživatelský prožitek a konverzní poměr eshopu. |
cze |
dc.format |
97 |
|
dc.format |
97 |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
uživatelský prožitek |
cze |
dc.subject |
návrh uživatelského prožitku |
cze |
dc.subject |
optimalizace uživatelského prožitku |
cze |
dc.subject |
eshop |
cze |
dc.subject |
uživatelský prožitek na eshopu |
cze |
dc.subject |
user experience |
eng |
dc.subject |
designing user experience |
eng |
dc.subject |
optimalization of user experience |
eng |
dc.subject |
eshop |
eng |
dc.subject |
user
experience for eshop |
eng |
dc.title |
Proces návrhu a optimalizace uživatelského prožitku na eshopu |
cze |
dc.title.alternative |
The process of designing and optimizing user experience for eshop |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Panuš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is devoted to the issue of designing and optimizing User Experience and User
Interface. The first part is focused on term definitions, comparison and description of
metrics that can be used to measure and evaluate changes. The second and third part of the
thesis describes individual areas and their influence on user experience and also ways in
which User Experience can be improved. The next parts are devoted to a case study on a
particular eshop. Analysis, design and subsequent changes are described there. Finally, the
evaluation of the changes and their influence on user experience and conversion rate of the
eshop is undertaken. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
dosud nepřidělena |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant provedl důkladnou rešerši současného stavu. Kladně hodnotím převážně jeho práci se zahraniční literaturou. Dále diplomant provedl analýzou současného stavu v oblasti UX/UI na konkrétním eshopu, navrhl optimalizaci webových stránek a tuto také provedl. Následně pak provedl analýzu změn, kdy je patrné, že jím navržená optimalizace má kladný dopad na uvedený eshop. Text diplomové práce je zpracován na kvalitní úrovni, i když se student občas dopustil drobných chyb.
Práce prošla kontrolou v systému STAG a nejeví známky plagiátorství. |
cze |
dc.identifier.stag |
37621 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |