dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
|
dc.contributor.author |
Bíšková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:09:39Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:09:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73162 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce, vychází z vlastního kvalitativního výzkumu autorky a zabývá se otázkami spojenými s inkluzí v českém školství, především inkluzí dětí s mentální retardací. V kapitolách této práce se zabývám důležitými aktéry zapojenými do procesu inkluze, historií inkluze v prostředí českých škol a zjišťuji názory na inkluzi z pohledu pedagogů konkrétní speciální a základní školy. Ve výzkumu byly využity především metody zúčastněné pozorování a polostrukturované rozhovory. V závěrech se ukázala důležitá vzájemná kooperace mezi jednotlivými aktéry - účastníky inkluze. |
cze |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
žáci se speciálními potřebami |
cze |
dc.subject |
novela školského zákona |
cze |
dc.subject |
inclusion |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
pupils with special needs |
eng |
dc.subject |
amendment of the Education Act |
eng |
dc.title |
Děti s hendikepem v prostředí základních škol |
cze |
dc.title.alternative |
Children with disabilities at primary schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kašpar, Oldřich |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is based on the author's own qualitative research and deals with issues related to the inclusion in Czech education system, especially the inclusion of children with a mental retardation. In the thesis I deal with important actors involved in the process of inclusion, the history of inclusion in the environment of Czech schools and I find out opinions on inclusion from the perspective of teachers of special and primary schools. For the research were used mainly the methods of participating observation and semi-structured interviews. In the conclusion, author have showed an important need of mutual cooperation between the actors - the participants of inclusion. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39187 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci, výzkum, metody a hlavní zjištění. Byly přečteny oba posduky. Komise se shodla na hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
35355 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |