Děti s hendikepem v prostředí základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Viková, Lada
dc.contributor.author Bíšková, Tereza
dc.date.accessioned 2019-06-18T07:09:39Z
dc.date.available 2019-06-18T07:09:39Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73162
dc.description.abstract Tato bakalářská práce, vychází z vlastního kvalitativního výzkumu autorky a zabývá se otázkami spojenými s inkluzí v českém školství, především inkluzí dětí s mentální retardací. V kapitolách této práce se zabývám důležitými aktéry zapojenými do procesu inkluze, historií inkluze v prostředí českých škol a zjišťuji názory na inkluzi z pohledu pedagogů konkrétní speciální a základní školy. Ve výzkumu byly využity především metody zúčastněné pozorování a polostrukturované rozhovory. V závěrech se ukázala důležitá vzájemná kooperace mezi jednotlivými aktéry - účastníky inkluze. cze
dc.format 70 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cze
dc.subject integrace cze
dc.subject žáci se speciálními potřebami cze
dc.subject novela školského zákona cze
dc.subject inclusion eng
dc.subject integration eng
dc.subject pupils with special needs eng
dc.subject amendment of the Education Act eng
dc.title Děti s hendikepem v prostředí základních škol cze
dc.title.alternative Children with disabilities at primary schools eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Kašpar, Oldřich
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is based on the author's own qualitative research and deals with issues related to the inclusion in Czech education system, especially the inclusion of children with a mental retardation. In the thesis I deal with important actors involved in the process of inclusion, the history of inclusion in the environment of Czech schools and I find out opinions on inclusion from the perspective of teachers of special and primary schools. For the research were used mainly the methods of participating observation and semi-structured interviews. In the conclusion, author have showed an important need of mutual cooperation between the actors - the participants of inclusion. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D39187
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci, výzkum, metody a hlavní zjištění. Byly přečteny oba posduky. Komise se shodla na hodnocení D. cze
dc.identifier.stag 35355
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account