Digitální knihovnaUPCE
 

Děti s hendikepem v prostředí základních škol

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce, vychází z vlastního kvalitativního výzkumu autorky a zabývá se otázkami spojenými s inkluzí v českém školství, především inkluzí dětí s mentální retardací. V kapitolách této práce se zabývám důležitými aktéry zapojenými do procesu inkluze, historií inkluze v prostředí českých škol a zjišťuji názory na inkluzi z pohledu pedagogů konkrétní speciální a základní školy. Ve výzkumu byly využity především metody zúčastněné pozorování a polostrukturované rozhovory. V závěrech se ukázala důležitá vzájemná kooperace mezi jednotlivými aktéry - účastníky inkluze.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D39187

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

inkluze, integrace, žáci se speciálními potřebami, novela školského zákona, inclusion, integration, pupils with special needs, amendment of the Education Act

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced