Pěší doprava v zónách 30 v městském prostředí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bulíček, Josef
dc.contributor.author Málek, Tomáš
dc.date.accessioned 2019-06-18T07:09:03Z
dc.date.available 2019-06-18T07:09:03Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-05-17
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73144
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou chodců v zóně 30, zejména jejich chováním a věnování pozornosti silničnímu provozu. V teoretické části práce se zabývá definováním zóny 30 a jejím specifikům. Dále se věnuje technickým podmínkám platným pro zónu 30. Obsahuje také část zabývající se vlivem vzniku zón 30 na ostatní aspekty života ve městě, jako je životní prostředí, plynulost dopravy, bezpečnost chodců a cyklistů. V praktické části se zabývá průzkumem veřejnosti s ohledem na chování a bezpečnost v zóně 30 a komparací s běžnou městskou komunikací se zvýšeným výskytem chodců. Závěrem je zhodnocení vhodnosti zón 30 pro bezpečnost chodců a jejich místní využití, včetně rozboru zjištěných rozporů mezi teorií a praxí. cze
dc.format 73 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject chodci cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject zóna 30 cze
dc.subject technické podmínky cze
dc.subject bezpečnost cze
dc.subject pedestrians eng
dc.subject road communication eng
dc.subject zone 30 eng
dc.subject technical conditions eng
dc.subject safety eng
dc.title Pěší doprava v zónách 30 v městském prostředí cze
dc.title.alternative Pedestrian traffic in zones with calmed transport named as "Zone 30" within city areas eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šucha, Matúš
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated The work deals with the issue of pedestrians in zone 30, in particular their behavior and paying attention to traffic. Theoretical part of the work defines zones 30 and their specifics. It also includes technical conditions in zones 30 and part dealing with the effect of zones 30 on other aspects of daily life in city, such as the environment, traffic continuity, safety of pedestrians and bikers. Practical part consists of a public enquiry regarding behavior and safety in zones 30 and comparison with standard urban roads with higher pedestrian frequency. Conclusion of the work is to evaluate the suitability of zones 30 for pedestrian safety and their local use, including analysis of the discrepancies between theory and practice. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D39587
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student obhájil diplomovou práci a částečně zodpověděl otázky kladené státní zkušební komisí. Student nedokázal definovat, co bylo konkrétním cílem práce. Odchýlil se od zadání práce. cze
dc.identifier.stag 38293
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet