Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing a informační technologie

Diplomová práceaccess-status.open.listelement.badge
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně aplikována na webových stránkách podniku.

Rozsah stran

80 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D39599

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

internetový marketing, webové stránky, marketingové nástroje, on-line reklama, vyhledávač Google, PPC, internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced