Digitální knihovnaUPCE
 

Use reduced track profile and discrete simulation to calculate train travel time

Konferenční objektStatus neznámýpeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Dime University of Genoa

Abstrakt

This article deals about utilization of reduced track profile for dynamic calculation of train travel time. Attention is firstly aimed on the description of the location of trains in the designed model of railway network. Further attention is aimed on the design of the dynamic calculation of train travel time. This calculation utilization of computer simulation and reduced track profile as a substitute of the real track profile of substitute gradients.

Rozsah stran

p. 165-171

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

SGS_2018_022/Moderní metody modelování, síťových a databázových systémů a webových aplikací v praxi

Zdrojový dokument

30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 : proceedings

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

pouze v rámci univerzity

Název akce

30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 (17.09.2018 - 19.09.2018, Budapešť)

ISBN

978-88-85741-06-5

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Use, reduced, track, profile, discrete, simulation, calculate, train, travel, time, Využití, redukovaného, profilu, tratě, počítačové, simulace, výpočet, čas, jízdy, vlaku

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced