Use reduced track profile and discrete simulation to calculate train travel time
Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Dime University of Genoa
Abstrakt
This article deals about utilization of reduced track profile for dynamic calculation of train travel time. Attention is firstly aimed on the description of the location of trains in the designed model of railway network. Further attention is aimed on the design of the dynamic calculation of train travel time. This calculation utilization of computer simulation and reduced track profile as a substitute of the real track profile of substitute gradients.
Rozsah stran
p. 165-171
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
SGS_2018_022/Moderní metody modelování, síťových a databázových systémů a webových aplikací v praxi
Zdrojový dokument
30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 : proceedings
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
pouze v rámci univerzity
Název akce
30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 (17.09.2018 - 19.09.2018, Budapešť)
ISBN
978-88-85741-06-5
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Use, reduced, track, profile, discrete, simulation, calculate, train, travel, time, Využití, redukovaného, profilu, tratě, počítačové, simulace, výpočet, čas, jízdy, vlaku