Mezipodnikové srovnání pomocí metod strategické analýzy
Konferenční objektStatus neznámýpeer-reviewedpostprintDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Ekonóm
Abstrakt
Manažeři potřebují znát nejen výkonnost podniku a ekonomické výsledky společnosti, ale také potřebují informace o trhu a konkurenci pro své rozhodování. Strategické metody analýzy jsou vhodné pro získání znalostí externího prostředí, firemní prostředí a firemní zdroje. Umožňují také zhodnotit míru využití zdrojů podniku. Článek se zaměřuje na metody strategické analýzy pro interní srovnání tří vybraných společností z výrobního průmyslu.
Rozsah stran
p. 775-785
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
SGS_2018_013/Zdroje, dostupnost, kvalita, stabilita a možnosti zpracování informací pro rozhodování finančního managementu v třetím tisíciletí
Zdrojový dokument
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác
Vydavatelská verze
https://conferences.euba.sk/appsconf/www_write/files/zborniky/zbornik_apps_2018.pdf
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 (16.05.2018 - 17.05.2018, Bratislava)
ISBN
978-80-225-4536-5
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
mezipodnikové srovnání, strategická analýza, finanční analýza, intercompany comparison, stategic analysis, financial analysis