Digitální knihovnaUPCE
 

Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem ve společnosti Mountfield a.s. v rámci vybrané pobočky. První kapitola práce je zaměřena na zákaznický servis jako na jednu z logistických činností. Druhá kapitola práce obsahuje analýzu zákaznického servisu v pobočce firmy Mountfield a.s., která se nachází v Pardubicích. Poslední hlavní kapitola je věnována návrhům na zlepšení zákaznického servisu a jejich zhodnocení.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D38993

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

zákazníci, společnosti, servis, prodejny, prodej, customers, companies, services, shops, sale

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced