Zákaznický servis ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem ve společnosti Mountfield a.s. v rámci vybrané pobočky. První kapitola práce je zaměřena na zákaznický servis jako na jednu z logistických činností. Druhá kapitola práce obsahuje analýzu zákaznického servisu v pobočce firmy Mountfield a.s., která se nachází v Pardubicích. Poslední hlavní kapitola je věnována návrhům na zlepšení zákaznického servisu a jejich zhodnocení.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D38993
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
zákazníci, společnosti, servis, prodejny, prodej, customers, companies, services, shops, sale