Learning English Grammar: Focus on tasks

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Michálková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:16:09Z
dc.date.available 2018-06-14T06:16:09Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-22
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71247
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the issue of learners' needs in the process of learning English grammar. The theoretical part summarizes the main findings relevant to this topic and provides a basic framework for the research in the practical part, which is based on the evaluation of the tasks aimed at grammar in the selected textbook. The main intention of the research is to find out whether the given grammatical tasks correspond with the cognitive needs of learners and whether all types of multiple intelligences are addressed. eng
dc.format 83 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramatika cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject úlohy cze
dc.subject potřeby žáků cze
dc.subject Bloomova taxonomie cze
dc.subject vícečetné inteligence cze
dc.subject grammar eng
dc.subject textbooks eng
dc.subject tasks eng
dc.subject learner needs eng
dc.subject Bloom's Taxonomy eng
dc.subject multiple intelligences eng
dc.title Learning English Grammar: Focus on tasks eng
dc.title.alternative Učení se anglické gramatice: zaměření na úkoly cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá problematikou potřeb žáků v procesu učení se anglické gramatice. Teoretická část práce shrnuje relevantní poznatky k tomuto tématu a poskytuje základní rámec pro výzkum praktické části, který je založen na hodnocení úloh cílených na gramatiku ve vybrané učebnici. Hlavním záměrem výzkumu je zjistit, zda dané gramatické úlohy korespondují s kognitivními potřebami žáků a zda úlohy oslovují všechny typy vícečetných inteligencí. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37568
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 34535
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet