dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Michálková, Eliška |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:16:09Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-22 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71247 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the issue of learners' needs in the process of learning English grammar. The theoretical part summarizes the main findings relevant to this topic and provides a basic framework for the research in the practical part, which is based on the evaluation of the tasks aimed at grammar in the selected textbook. The main intention of the research is to find out whether the given grammatical tasks correspond with the cognitive needs of learners and whether all types of multiple intelligences are addressed. |
eng |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramatika |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
úlohy |
cze |
dc.subject |
potřeby žáků |
cze |
dc.subject |
Bloomova taxonomie |
cze |
dc.subject |
vícečetné inteligence |
cze |
dc.subject |
grammar |
eng |
dc.subject |
textbooks |
eng |
dc.subject |
tasks |
eng |
dc.subject |
learner needs |
eng |
dc.subject |
Bloom's Taxonomy |
eng |
dc.subject |
multiple intelligences |
eng |
dc.title |
Learning English Grammar: Focus on tasks |
eng |
dc.title.alternative |
Učení se anglické gramatice: zaměření na úkoly |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou potřeb žáků v procesu učení se anglické gramatice. Teoretická část práce shrnuje relevantní poznatky k tomuto tématu a poskytuje základní rámec pro výzkum praktické části, který je založen na hodnocení úloh cílených na gramatiku ve vybrané učebnici. Hlavním záměrem výzkumu je zjistit, zda dané gramatické úlohy korespondují s kognitivními potřebami žáků a zda úlohy oslovují všechny typy vícečetných inteligencí. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37568 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
34535 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |