Learning English Grammar: Focus on tasks
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This bachelor thesis deals with the issue of learners' needs in the process of learning English grammar. The theoretical part summarizes the main findings relevant to this topic and provides a basic framework for the research in the practical part, which is based on the evaluation of the tasks aimed at grammar in the selected textbook. The main intention of the research is to find out whether the given grammatical tasks correspond with the cognitive needs of learners and whether all types of multiple intelligences are addressed.
Rozsah stran
83 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D37568
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
gramatika, učebnice, úlohy, potřeby žáků, Bloomova taxonomie, vícečetné inteligence, grammar, textbooks, tasks, learner needs, Bloom's Taxonomy, multiple intelligences