Digitální knihovnaUPCE
 

Learning English Grammar: Focus on tasks

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis deals with the issue of learners' needs in the process of learning English grammar. The theoretical part summarizes the main findings relevant to this topic and provides a basic framework for the research in the practical part, which is based on the evaluation of the tasks aimed at grammar in the selected textbook. The main intention of the research is to find out whether the given grammatical tasks correspond with the cognitive needs of learners and whether all types of multiple intelligences are addressed.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D37568

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

gramatika, učebnice, úlohy, potřeby žáků, Bloomova taxonomie, vícečetné inteligence, grammar, textbooks, tasks, learner needs, Bloom's Taxonomy, multiple intelligences

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced