Využití nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku využívání nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce, konkrétně v podniku AJ Trade s.r.o. V první kapitole půjde o teoretické vymezení problematiky e-commerce s hlubším zaměřením na využití nástrojů webové analytiky v oblasti online reklamy. Následně bude provedena webová analýza s využitím nástrojů webové analytiky, které jsou v podniku AJ Trade s.r.o. využívány. Na základě provedené analýzy budou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti internetové reklamy v podmínkách podniku AJ Trade, s.r.o. Poslední část práce spočívá ve zhodnocení stanovených návrhů vedoucích ke zlepšení situace v oblasti internetové reklamy v podmínkách podniku AJ Trade, s.r.o.
Rozsah stran
77 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D37824
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
nástroje webové analytiky, e-commerce, e-shop, internetový marketing, PPC systémy, web analytics tools, e-commerce, e-shop, internet marketing, PPC systems