Digitální knihovnaUPCE
 

Využití nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na problematiku využívání nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce, konkrétně v podniku AJ Trade s.r.o. V první kapitole půjde o teoretické vymezení problematiky e-commerce s hlubším zaměřením na využití nástrojů webové analytiky v oblasti online reklamy. Následně bude provedena webová analýza s využitím nástrojů webové analytiky, které jsou v podniku AJ Trade s.r.o. využívány. Na základě provedené analýzy budou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti internetové reklamy v podmínkách podniku AJ Trade, s.r.o. Poslední část práce spočívá ve zhodnocení stanovených návrhů vedoucích ke zlepšení situace v oblasti internetové reklamy v podmínkách podniku AJ Trade, s.r.o.

Rozsah stran

77 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D37824

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nástroje webové analytiky, e-commerce, e-shop, internetový marketing, PPC systémy, web analytics tools, e-commerce, e-shop, internet marketing, PPC systems

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced