Společenská odpovědnost dodavatelského řetězce
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je věnována společenské odpovědnosti organizací (CSR) a následně je toto téma zasazeno do kontextu dodavatelského řetězce. Na základě rešerše relevantní literatury je praktická část práce věnována analýze přístupů k CSR dvou významných společností automobilového průmyslu. První z nich je koncern Volkswagen, který usiluje o přední pozice v oblasti CSR, a druhou je ŠKODA AUTO a.s., jako přední česká automobilka a zároveň součást koncernu.
V rámci analýzy je pozornost zaměřena na strategii společností v oblasti CSR, řízení její implementace, významné aspekty CSR a komunikaci CSR aktivit. Na základě analýzy jsou formulována doporučení, která jsou zhodnocena.
Rozsah stran
87 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D37825
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
společenská odpovědnost, udržitelnost, dodavatelský řetězec, udržitelné řízení dodavatelského řetězce, social responsibility, sustainability, supply chain, sustainable supply chain management