Atraktivita vybrané společnosti z pohledu současné generace
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na problematiku atraktivity zaměstnavatele a jejím cílem je vytvořit návrh, který pomůže změnit vnímání atraktivity vybrané společnosti. Nejprve jsou představena teoretická východiska. Poté je práce zaměřena na analýzu prvků atraktivity, vnímané současnou generací. Následně je vypracován návrh, který má splnit cíl práce.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D37817
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
generace, atraktivita, lidské zdroje, generation, attractiveness, human resources