dc.contributor.advisor |
Petr, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Kudraň, Dmytro
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:33Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:33Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71016 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje analýze chování zákazníků v elektronickém obchodě pomocí metod data miningu. Postup, kterým se při analýze řídí, opovídá krokům metodiky CRISP-DM. Hlavní část práce je modelování prostřednictvím programu IBM SPSS Modeler a Qlik Sense a navrženi doporučení pro rozvoj internetového obchodu. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
elektronický obchod |
cze |
dc.subject |
e-shop |
cze |
dc.subject |
data mining |
cze |
dc.subject |
CRISP-DM |
cze |
dc.subject |
IBM SPSS Modeler |
cze |
dc.subject |
Qlik Sense |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
modelování |
cze |
dc.subject |
online store |
eng |
dc.subject |
e-shop |
eng |
dc.subject |
data mining |
eng |
dc.subject |
CRISP-DM |
eng |
dc.subject |
IBM SPSS Modeler |
eng |
dc.subject |
Qlik Sense |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
modelling |
eng |
dc.title |
Analýza aktivit elektronického obchodu s využitím metod data miningu |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of E-commerce website activities using data mining techniques |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kašparová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is dealing with analysis of customer behaviour in online store with aid of data mining methods. Process which the analysis is following corresponds to CRISP-DM methodology. Main part of this work is modelling via IBM SPSS Modeler and Qlik Sense programs and making recommendations for better growth of the online store |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38085 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi se svojí diplomovou prací s názvem Analýza aktivit elektronického obchodu s využitím metod data miningu. Cílem práce je analýza chování zákazníků elektronického obchodu. Studentovi byly položeny následující otázky:
1. V návaznosti na geografickou analýzu objednávek uvedenou v kapitole 5.3.4. a vyhodnocení analýzy stornovaných objednávek v kapitole 6.1, z kterého kraje či krajů České republiky bylo ve sledovaném období nejvíce stornovaných objednávek?
2. V kapitole 5.5 na str.59 se zabýváte analýzou dat z Google Analytics.Uveďte, jaké znáte kategorie konverzních cílů a jaké konverzní cíle jste si v rámci Vašeho e-shopu v Google Analytics definoval? |
cze |
dc.identifier.stag |
34541 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |