Obchodní a marketingové činnosti v podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Kubištová, Tereza
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:30Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:30Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71009
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá obchodními a marketingovými činnostmi v podniku. V první části jsou obsažena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je vymezena stručná charakteristika podniku a následně uvedení jejich obchodních a marketingových činností. Následuje vyhodnocení těchto činností podniku a její doporučení a návrhy vyplývající z vyhodnocení. cze
dc.format 60 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject AdWords cze
dc.subject kampaň cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové činnosti cze
dc.subject obchod cze
dc.subject obchodní činnosti cze
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cze
dc.subject PPC cze
dc.subject SEO cze
dc.subject Sklik cze
dc.subject AdWords eng
dc.subject campaign eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing activities eng
dc.subject business eng
dc.subject business activities eng
dc.subject search engine optimization eng
dc.subject PPC eng
dc.subject SEO eng
dc.subject Sklik eng
dc.title Obchodní a marketingové činnosti v podniku cze
dc.title.alternative Business and marketing activities in the company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rehn, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This work deals with business and marketing activities in the company. The first part contains the theoretical starting points for the partical part. The partical part defines the company's characteristics and marketing and business activities. Then we evaluate activities in the company and recommend the proposals from the evaluation. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37879
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Obchodní a marketingové činnosti v podniku. Cílem práce byla analýza obchodních a marketingových činností v podniku, návrhy na zefektivnění těchto činností. \par{Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta:\par} \par{1) Ve své práci uvádíte, že pro společnost je velmi důležité získat a udržet si zákazníka. Má společnost eBrána zavedenou nějakou databázi stávajících zákazníků, např. ve formě CRM systému?\par} \par{2) Jaké další marketingové zdroje nebo jiné obchodní příležitosti byste doporučila firmě Roitechnik jako možnost pro získání nových zákazníků nebo podpory brandu?\par} \par{3) Jakým způsobem se v PPC systémech AdWorks a Sklik hodnotí kvalita reklam a jaký vliv má toto hodnocení na konečnou cenu za proklik?\par} \par{Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.\par} cze
dc.identifier.stag 33982
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet