dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Kubištová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:30Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71009 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá obchodními a marketingovými činnostmi v podniku. V první části jsou obsažena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je vymezena stručná charakteristika podniku a následně uvedení jejich obchodních a marketingových činností. Následuje vyhodnocení těchto činností podniku a její doporučení a návrhy vyplývající z vyhodnocení. |
cze |
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
AdWords |
cze |
dc.subject |
kampaň |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové činnosti |
cze |
dc.subject |
obchod |
cze |
dc.subject |
obchodní činnosti |
cze |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače |
cze |
dc.subject |
PPC |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
Sklik |
cze |
dc.subject |
AdWords |
eng |
dc.subject |
campaign |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing activities |
eng |
dc.subject |
business |
eng |
dc.subject |
business activities |
eng |
dc.subject |
search engine optimization |
eng |
dc.subject |
PPC |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.subject |
Sklik |
eng |
dc.title |
Obchodní a marketingové činnosti v podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Business and marketing activities in the company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rehn, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with business and marketing activities in the company. The first part contains the theoretical starting points for the partical part. The partical part defines the company's characteristics and marketing and business activities. Then we evaluate activities in the company and recommend the proposals from the evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37879 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Obchodní a marketingové činnosti v podniku. Cílem práce byla analýza obchodních a marketingových činností v podniku, návrhy na zefektivnění těchto činností.
\par{Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta:\par}
\par{1) Ve své práci uvádíte, že pro společnost je velmi důležité získat a udržet si zákazníka. Má společnost eBrána zavedenou nějakou databázi stávajících zákazníků, např. ve formě CRM systému?\par}
\par{2) Jaké další marketingové zdroje nebo jiné obchodní příležitosti byste doporučila firmě Roitechnik jako možnost pro získání nových zákazníků nebo podpory brandu?\par}
\par{3) Jakým způsobem se v PPC systémech AdWorks a Sklik hodnotí kvalita reklam a jaký vliv má toto hodnocení na konečnou cenu za proklik?\par}
\par{Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
33982 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |