Obchodní a marketingové činnosti v podniku
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá obchodními a marketingovými činnostmi v podniku. V první části jsou obsažena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je vymezena stručná charakteristika podniku a následně uvedení jejich obchodních a marketingových činností. Následuje vyhodnocení těchto činností podniku a její doporučení a návrhy vyplývající z vyhodnocení.
Rozsah stran
60 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D37879
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
AdWords, kampaň, marketing, marketingové činnosti, obchod, obchodní činnosti, optimalizace pro vyhledávače, PPC, SEO, Sklik, AdWords, campaign, marketing, marketing activities, business, business activities, search engine optimization, PPC, SEO, Sklik