Digitální knihovnaUPCE
 

Obchodní a marketingové činnosti v podniku

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá obchodními a marketingovými činnostmi v podniku. V první části jsou obsažena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je vymezena stručná charakteristika podniku a následně uvedení jejich obchodních a marketingových činností. Následuje vyhodnocení těchto činností podniku a její doporučení a návrhy vyplývající z vyhodnocení.

Rozsah stran

60 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37879

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

AdWords, kampaň, marketing, marketingové činnosti, obchod, obchodní činnosti, optimalizace pro vyhledávače, PPC, SEO, Sklik, AdWords, campaign, marketing, marketing activities, business, business activities, search engine optimization, PPC, SEO, Sklik

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced