dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Burda, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:09:38Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:09:38Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70870 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá proces vývoje 2D počítačové hry v Unity 3D enginu s hlavním
zaměřením na problematiku level designu. V práci jsou popsány teoretické postupy tvorby
počítačové hry, práce s externími programy a zásady správného level designu. Tyto zásady jsou
předvedeny v implementaci konkrétní počítačové hry. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity |
cze |
dc.subject |
engine |
cze |
dc.subject |
programování |
cze |
dc.subject |
hry |
cze |
dc.subject |
asset |
cze |
dc.subject |
level design |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
Unity |
eng |
dc.subject |
engine |
eng |
dc.subject |
programming |
eng |
dc.subject |
games |
eng |
dc.subject |
asset |
eng |
dc.subject |
level design |
eng |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.title |
Vývoj 2D hry v unity 3D |
cze |
dc.title.alternative |
The 2D game developement using Unity3D |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor’s thesis deals with the process of developing 2D computer game in the Unity 3D
engine with the main focus on level design. The theoretical methods of computer game creation
are described in the thesis, as well as working with external programs and principles of the right
level of design. These principles are demonstrated in the implementation of a particular
computer game. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D38359 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Práce je zaměřena na problematiku počítačových her. V teoretické části popisuje proces vývoje počítačové hry, nástroje použité v tomto procesu a je zde akcentována problematika level designu. V praktické části byla vytvořena 2D počítačová hra. Cíle práce byly náležitě splněny.
Práce byla zkontrolována v systému IS STAG na plagiátorství a nejeví známky plagiátu. |
cze |
dc.identifier.stag |
36073 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |