Vývoj 2D hry v unity 3D

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Burda, Ondřej
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:09:38Z
dc.date.available 2018-06-14T06:09:38Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70870
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá proces vývoje 2D počítačové hry v Unity 3D enginu s hlavním zaměřením na problematiku level designu. V práci jsou popsány teoretické postupy tvorby počítačové hry, práce s externími programy a zásady správného level designu. Tyto zásady jsou předvedeny v implementaci konkrétní počítačové hry. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cze
dc.subject engine cze
dc.subject programování cze
dc.subject hry cze
dc.subject asset cze
dc.subject level design cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject Unity eng
dc.subject engine eng
dc.subject programming eng
dc.subject games eng
dc.subject asset eng
dc.subject level design eng
dc.subject distribution eng
dc.title Vývoj 2D hry v unity 3D cze
dc.title.alternative The 2D game developement using Unity3D eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This Bachelor’s thesis deals with the process of developing 2D computer game in the Unity 3D engine with the main focus on level design. The theoretical methods of computer game creation are described in the thesis, as well as working with external programs and principles of the right level of design. These principles are demonstrated in the implementation of a particular computer game. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D38359
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Práce je zaměřena na problematiku počítačových her. V teoretické části popisuje proces vývoje počítačové hry, nástroje použité v tomto procesu a je zde akcentována problematika level designu. V praktické části byla vytvořena 2D počítačová hra. Cíle práce byly náležitě splněny. Práce byla zkontrolována v systému IS STAG na plagiátorství a nejeví známky plagiátu. cze
dc.identifier.stag 36073
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet