Digitální knihovnaUPCE
 

Game engines in Modern Education

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je zaměřena na využití herních enginů při edukativním procesu v terciálním vzdělávání. V práci jsou rozebírány didaktické principy a výukové metody vhodné pro výuku herních enginů včetně jejich přínosů v terciálním vzdělávání a praxi. Část práce je věnovaná rešerši a analýze výuky herních enginů v zahraničí a tuzemsku. Přílohou práce jsou vyhotovené podklady pro výuku herních enginů optimalizovanou pro využití v terciálním vzdělávání v zemích EU.

Rozsah stran

81
81

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná bez omezení od 04.06.2021 Game engines in Modern Education

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

dosud nepřidělena

Umístění tištěné verze

práce dosud není ve studovně dostupná

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

didaktika, výukové metody, herní enginy, počítačové hry, Unity 3D, didactics, teaching methods, game engines, video games, Unity 3D

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced