Game engines in Modern Education
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na využití herních enginů při edukativním procesu v terciálním vzdělávání. V práci jsou rozebírány didaktické principy a výukové metody vhodné pro výuku herních enginů včetně jejich přínosů v terciálním vzdělávání a praxi. Část práce je věnovaná rešerši a analýze výuky herních enginů v zahraničí a tuzemsku. Přílohou práce jsou vyhotovené podklady pro výuku herních enginů optimalizovanou pro využití v terciálním vzdělávání v zemích EU.
Rozsah stran
81
81
81
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná bez omezení od 04.06.2021 Game engines in Modern Education
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
dosud nepřidělena
Umístění tištěné verze
práce dosud není ve studovně dostupná
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
didaktika, výukové metody, herní enginy, počítačové hry, Unity 3D, didactics, teaching methods, game engines, video games, Unity 3D