Digitální knihovnaUPCE
 

Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice

ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Abstrakt

Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.

Rozsah stran

p. 99-105

ISSN

1336-2232

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, volume 16, issue: 5

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

expresivní terapie, Univerzita Pardubice, Interní rozvojová soutěž IRS, speciální pedagogika, Expressive therapy, The University Of Pardubice, The internal development contest the IRS, Special education

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced