Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice
ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Abstrakt
Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.
Rozsah stran
p. 99-105
ISSN
1336-2232
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, volume 16, issue: 5
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
expresivní terapie, Univerzita Pardubice, Interní rozvojová soutěž IRS, speciální pedagogika, Expressive therapy, The University Of Pardubice, The internal development contest the IRS, Special education