Current trends of internal communications in organizations in the Czech republic
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Hradec Králové
Abstrakt
Internal communications brings together all management functions and its purpose is the efficient use of corporate resources at the manager available. The goal of this paper is to identify tools of internal communications used in organizations in the Czech Republic in 2015. The paper's methodology uses the basis of guided conducted interviews. An overall comparison of the data acquired presents current trends of internal communications. The paper tries to highlight the fact that, in the current knowledge economy, effective internal communication is a key to the successful functioning of the company.
Rozsah stran
p. 1088-1094
ISSN
2464-6059
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Hradec Economic Days 2016
Vydavatelská verze
https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1047/proceedings_2016_1.pdf
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
Hradec Economic Days 2016 (02.02.2016 - 03.02.2016, Hradec Králové)
ISBN
978-80-7435-636-0
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
management, internal communications, enterprise social networks, management, interní komunikace, podnikové sociální sítě