Digitální knihovnaUPCE
 

Current trends of internal communications in organizations in the Czech republic

Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Hradec Králové

Abstrakt

Internal communications brings together all management functions and its purpose is the efficient use of corporate resources at the manager available. The goal of this paper is to identify tools of internal communications used in organizations in the Czech Republic in 2015. The paper's methodology uses the basis of guided conducted interviews. An overall comparison of the data acquired presents current trends of internal communications. The paper tries to highlight the fact that, in the current knowledge economy, effective internal communication is a key to the successful functioning of the company.

Rozsah stran

p. 1088-1094

ISSN

2464-6059

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Hradec Economic Days 2016

Vydavatelská verze

https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1047/proceedings_2016_1.pdf

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

Hradec Economic Days 2016 (02.02.2016 - 03.02.2016, Hradec Králové)

ISBN

978-80-7435-636-0

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

management, internal communications, enterprise social networks, management, interní komunikace, podnikové sociální sítě

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced