Synchronization Algorithm Gor Peer-To-Peer Interactive Distributed Simulation Implemented In a Single-Threaded Web Application

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Karták, Štěpán cze
dc.date.accessioned 2018-02-27T02:46:04Z
dc.date.available 2018-02-27T02:46:04Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.isbn 978-1-5108-4765-1 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/69853
dc.description.abstract This article presents a synchronization algorithm for distributed interactive peer-to-peer simulation in a web browser. It is a practical utilization of web browsers in combination with modern technologies for realization of computation- and network-heavy simulation tasks. Due to present limitations of web browsers, especially due to their limited computing power, a class of realizable tasks is defined. Such tasks can be successfully solved with web browsers. The article also covers the operating principles of web applications, with focus on JavaScript and problems arising from its concept. The text describes the algorithm and used network topologies of the logical processes, and their synchronization methods. Advantages and disadvantages of realizing a simulation with a web browser are described as well, as well as the reasons why the not-so-frequently used peer-to-peer simulation was used. To conclude, a use case for application scope testing is characterized, i.e. identifying the appropriate number of logical processes, frequency of interactive interventions, usable numbers of objects, etc., for which the presented algorithm is appropriate. eng
dc.format p. 149-158 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher CAL-TEK SRL eng
dc.relation.ispartof 29th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2017 eng
dc.rights pouze v rámci univerzity eng
dc.subject Distributed Simulation eng
dc.subject Web-based simulation cze
dc.subject distribuovaná simulace
dc.subject HTML5
dc.subject WebRTC
dc.title Synchronization Algorithm Gor Peer-To-Peer Interactive Distributed Simulation Implemented In a Single-Threaded Web Application eng
dc.title.alternative Algoritmus synchronizace peer-to-peer interaktivní distribuované simulace implementované v jednovlákovné webové aplikaci cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento příspěvek představuje synchronizačního algoritmus pro distribuovanou interaktivní peer-to-peer simulaci ve webovém prohlížeči. Jedná se o praktické využití webového prohlížeče a jeho moderních technologií pro realizaci výpočetně a síťově náročné simulační úlohy. Vzhledem ke stávajícím omezením webových prohlížečů, především k nedostatečnému výpočetnímu výkonu, je definována třída úloh, kterou lze realizovat, tj. pro kterou jsou webové prohlížeče v dnešní době ideální či použitelné. Článek rozebírá způsob fungování webových aplikací se zaměřením na JavaScript a problémy, které vyplývají z jeho konceptu. V textu je dále popsán příslušný algoritmus a použitá síťová topologii logických procesů a způsob jejich synchronizace. Jsou popsány klady i zápory realizace simulace ve webovém prohlížeči, stejně tak zdůvodněno použití dnes nepříliš často využívané peer-to-peer simulace. Závěrem je charakterizován use case pro testování vhodného rozsahu aplikace, tj. identifikace vhodného počtu logických procesů, frekvence interaktivních zásahů, použitelné počty objektů, atp. pro které je představený algoritmus vhodný. cze
dc.event 29th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2017 (18.09.2017 - 20.09.2017, Barcelona) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.project.ID SGS_2017_029/MOSY ? Modelování a simulace systémů eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85035148112
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85035148112
dc.identifier.obd 39879997 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet