dc.contributor.advisor |
Držková, Markéta |
|
dc.contributor.author |
Molišová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:26:29Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:26:29Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-07-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69481 |
|
dc.description.abstract |
První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii,
principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho
zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena.
Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s
cílem zjistit do jaké míry je inzerce v časopisech vnímána a zároveň odhalit nejzásadnější prvky, ať už
grafické nebo obsahové, které tuto míru mohou ovlivnit. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
oční kamera |
cze |
dc.subject |
reklama v časopisu |
cze |
dc.subject |
výzkum |
cze |
dc.subject |
vnímání reklamy |
cze |
dc.subject |
eye-tracking |
eng |
dc.subject |
magazine advertisement |
eng |
dc.subject |
research of advertising perception |
eng |
dc.title |
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci |
cze |
dc.title.alternative |
Eye-tracking and its use in verification of degree of advertising message perception in printed advertisement |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of the Thesis introduces the eye-tracking method and describes its history, principles and
branches where this method is used. The theoretical part also deal with the theme of vision and its principles
on which the eye-tracking is based.
The practical part describes the measurements with the sample of magazine pages containing an
advertisement. The aim of the measurements was to find out how much is magazine advertising perceived
and at the same time to determine the key elements that may affect it. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Polygrafie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37315 |
|
dc.thesis.degree-program |
Polygrafie |
cze |
dc.description.defence |
ing. Bohumil Jašúrek, Ph.D. - Jak velký počet respondentů jste oslovila?ing. Jan Vališ, Ph.D. - Jak probíhalo vyhodnocení výsledků dotazníků?prof. Ing. Petr Kalenda, CSc. - Proč nazýváte měření "teplotní mapa"? |
cze |
dc.identifier.stag |
27261 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |