Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii,
principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho
zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena.
Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s
cílem zjistit do jaké míry je inzerce v časopisech vnímána a zároveň odhalit nejzásadnější prvky, ať už
grafické nebo obsahové, které tuto míru mohou ovlivnit.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Polygrafie
Studijní program
Polygrafie
Signatura tištěné verze
D37315
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
oční kamera, reklama v časopisu, výzkum, vnímání reklamy, eye-tracking, magazine advertisement, research of advertising perception