dc.contributor.advisor |
Škoviera, Albín |
|
dc.contributor.author |
Bílá, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:21:31Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:21:31Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69166 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje práci etopeda ve školských zařízeních při výkonu ústavní a
ochranné výchovy. V teoretické části je představen pojem etopedie, náplň práce etopeda, jaké
jsou kvalifikační předpoklady či kompetence pro výkon této profese. Dále se věnuje pojmům
ústavní a ochranná výchova, uvedeny jsou i typy školských zařízení. V neposlední řadě se
práce zabývá poruchami chování, jejich výskytem a druhům. V rámci praktické části je
uskutečněn kvalitativní výzkum. Realizovány budou rozhovory a profesiogramy s etopedy
z vybraných školských zařízení. Součástí práce bude také rozhovor s ředitelem dětského
diagnostického ústavu, který umožní prvotní vhled do problematiky. |
cze |
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
etopedie |
cze |
dc.subject |
ústavní a ochranná výchova |
cze |
dc.subject |
porucha chování |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
etopedy |
eng |
dc.subject |
institutional and protective education |
eng |
dc.subject |
behavioral disorders |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.title |
Práce etopeda ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy |
cze |
dc.title.alternative |
Work of an behavioral educator in facilities for institutional and protective education |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals about the work of an behavioral educator in facilities for
institutional and protective education. In the theoretical part is inroduced the koncept of
etopedy, the content of work as an behavioral educator, what are the qualification
prerequisities andremits to perform this profession. Further off, it deals with the concepts of
institutional and protective education, and types of school facilities. Last but not least, the
thesis deals with behavioral disorders, thein occurrence and types. Within the practical part is
realized qualitative research. Interviews and professiograms will be realized with ethopeds
from selected school facilities. Constituent part of the work will also bean interview with the
director of the Children's Diagnostic Institute, which will allow an initial insight in go the
issue. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36778 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem a obsahem závěrečné práce. Zodpověděla otázky z protokolů a zapojila se do odborné diskuse o dané problematice. |
cze |
dc.identifier.stag |
32660 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |