dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Podaná, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:51:55Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:51:55Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-03-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68846 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with the teacher's use of the English language and mother tongue when solving discipline problems. It is divided into the theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential concepts such as mother tongue, second language, discipline, uncooperative behaviour of learners, types of misbehaviour and strategies for dealing with misbehaviour. The practical part concentrates on a multiple-case study which was carried out at one selected basic school and three teachers of the English language were involved in the study. |
eng |
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
mateřský jazyk |
cze |
dc.subject |
druhý jazyk |
cze |
dc.subject |
disciplína |
cze |
dc.subject |
nevhodné chování |
cze |
dc.subject |
spolupracující a nespolupracující chování |
cze |
dc.subject |
intervenční strategie |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
mother tongue |
eng |
dc.subject |
second language |
eng |
dc.subject |
discipline |
eng |
dc.subject |
misbehaviour |
eng |
dc.subject |
cooperative and uncooperative behaviour |
eng |
dc.subject |
intervention strategies |
eng |
dc.title |
Teacher's Use of English and Mother Tongue when Solving Discipline Problems |
eng |
dc.title.alternative |
Využívání anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá využíváním anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako je mateřský jazyk, druhý jazyk, disciplína, nespolupracující chování žáků, druhy nevhodného chování a strategie při řešení nevhodného chování. Praktická část představuje kolektivní případovou studii, která byla provedena v jedné vybrané základní škole. Studie se zúčastnili tři učitelé anglického jazyka. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35699 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
31501 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |