Digitální knihovnaUPCE
 

Word-formation in Branding

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor paper discusses the word-formation in branding. The theoretical part explains branding. Furthermore, it focuses on word-formation and its processes. They are defined, their properties are described and possible classification mentioned. In the practical part, findings form the theoretical part are applied to the corpus of brand names for obtaining the result of the analysis.

Rozsah stran

55 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro odbornou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D35678

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

kufříková slova, obchodní značení, odvozená slova, slovotvorba, složená slova, zkratky, abbreviation, blending, branding, compounding, word-formation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced