Digitální knihovnaUPCE
 

Listening in English Classes: Learners' Perspective

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis deals with listening in English classes and the learners' perspective on the listening skill in the context of Czech elementary schools. In the theoretical part, the Framework Educational Programme for Basic Education and the foreign language section is mentioned as well as the Common European Framework of Reference for Languages, from which the communicative competences are discussed in the paper. Next, the listening skill and the different roles of listening and activities connected to listening are found in the paper. In the practical part, learners' perspective and opinions on listening are answered in the form of a questionnaire.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D35843

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

poslech, poslechové aktivity, komunikační kompetence, pohled žáků, listening, listening activities, communicative competences, learners' perspective

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced