Posílení pozice Jindřichohradeckých místních drah, a. s., v oblasti cestovního ruchu
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na dopravní služby v oblasti cestovního ruchu a analyzuje poskytované služby ve společnosti Jindřichohradecké místní dráhy, a. s. Za pomocí metody společenské návratnosti investic jsou navržena opatřena ke zlepšení současných služeb a navrženy jsou i další služby v návaznosti na cestovní ruch, které jsou ekonomicky vyhodnoceny.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D36345
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cestovní ruch, dopravní služby, marketingový mix, metoda společenské návratnosti investic, Jindřichohradecké místní dráhy, tourism, transport services, marketing mix, method of social return on investment