Ziskovost jednotlivých zákazníků společnosti BOBY - FLEISCH, spol. s r.o.
Diplomová práceDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení ziskovosti zákazníků. Byla zpracována pro společnost Boby Fleisch, která se zabývá přepravou živých hospodářských zvířat. Teoretická část se zabývá řízením vztahů se zákazníky podle jejich přínosů pro společnost. V praktické části je provedena analýza stávajícího způsobu stanovení významu jednotlivých zákazníků s využitím kritéria tržeb. Poslední části této práce se zaměřují na návrhy stanovení ziskovosti jednotlivých zákazníků a zhodnocení navrženého řešení.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D36355
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ziskovost, zákazníci, Boby Fleisch, náklady, tržby, Paretova analýza, velrybí křivka, profitability, customers, Boby Fleisch, costs, sales, Pareto analysis, whale curve