Digitální knihovnaUPCE
 

Ziskovost jednotlivých zákazníků společnosti BOBY - FLEISCH, spol. s r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2017

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na stanovení ziskovosti zákazníků. Byla zpracována pro společnost Boby Fleisch, která se zabývá přepravou živých hospodářských zvířat. Teoretická část se zabývá řízením vztahů se zákazníky podle jejich přínosů pro společnost. V praktické části je provedena analýza stávajícího způsobu stanovení významu jednotlivých zákazníků s využitím kritéria tržeb. Poslední části této práce se zaměřují na návrhy stanovení ziskovosti jednotlivých zákazníků a zhodnocení navrženého řešení.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D36355

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

ziskovost, zákazníci, Boby Fleisch, náklady, tržby, Paretova analýza, velrybí křivka, profitability, customers, Boby Fleisch, costs, sales, Pareto analysis, whale curve

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced