dc.contributor.advisor |
Hyršlová, Jaroslava |
|
dc.contributor.author |
Jiran, David
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:49:51Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:49:51Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68667 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení ziskovosti zákazníků. Byla zpracována pro společnost Boby Fleisch, která se zabývá přepravou živých hospodářských zvířat. Teoretická část se zabývá řízením vztahů se zákazníky podle jejich přínosů pro společnost. V praktické části je provedena analýza stávajícího způsobu stanovení významu jednotlivých zákazníků s využitím kritéria tržeb. Poslední části této práce se zaměřují na návrhy stanovení ziskovosti jednotlivých zákazníků a zhodnocení navrženého řešení. |
cze |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
ziskovost |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Boby Fleisch |
cze |
dc.subject |
náklady |
cze |
dc.subject |
tržby |
cze |
dc.subject |
Paretova analýza |
cze |
dc.subject |
velrybí křivka |
cze |
dc.subject |
profitability |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
Boby Fleisch |
eng |
dc.subject |
costs |
eng |
dc.subject |
sales |
eng |
dc.subject |
Pareto analysis |
eng |
dc.subject |
whale curve |
eng |
dc.title |
Ziskovost jednotlivých zákazníků společnosti BOBY - FLEISCH, spol. s r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Profitability of individual customers of BOBY - FLEISCH, spol. s r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Savov, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with profitability determination of customers. It has been created for Boby Fleisch company, which works in the area of livestock transport. The theoretical parts deals with customer relationship management according to their assets for the company. In the practical part, an analysis of the contemporary significance determination method of particular customers with the use of the sales criterion has been made. Last parts of this thesis deal with suggestions of profitability determination of particular customers and evaluation of the presented solution. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36355 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
33505 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |