dc.contributor.advisor |
Zahrádka, Jaromír |
|
dc.contributor.author |
Nevima, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:07:52Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:07:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68359 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována metodám získání a udržení zákazníků, které se praktikují v posledních desetiletích. Je zaměřena na chování k zákazníkovi, které vede k dlouhodobé spokojenosti firmy i zákazníka. Jejím hlavním cílem je navrhnout vybrané firmě zlepšení v přístupu k zákazníkovi, které je vytvořeno pomocí marketingového plánu. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
získání zákazníka |
cze |
dc.subject |
udržení zákazníka |
cze |
dc.subject |
firmy |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
getting customer |
eng |
dc.subject |
keeping customer |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.title |
Metody získání a udržení zákazníka |
cze |
dc.title.alternative |
Methods of getting and keeping a customer |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with a methods of getting and keeping a customer, which are used in last decades. It focuses on approach to costumer, which ensure long term satisfaction of company and customer. The primary goal is suggest concrete company improvement in approach to costumer, which is create in marketing plan. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36305 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student v rámci prezentace představil svou bakalářkou práci s názvem Metody získání a udržení zákazníka. Cílem práce bylo vymezení pojmů, které se týkají metod získání a udržení zákazníka, za použití prostředků statistiky provést analýzu hospodaření vybraného podniku v období několika posledních let. Dále pak také doporučení vybranému podniku ve formě opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků.
Dále student zodpověděl otázky vedoucího práce:1. Jak vidíte perspektivy dalšího rozvoje IXI clubu.2. Mělo by smysl otevřít v blízkosti areálu Univerzity Pardubice v Polabinách ještě nějaký podnik, který by nabízel na komerční bázi nějakou sportovní aktivitu převážně pro studenty, která není dosud v okolí areálu univerzity nabízena? |
cze |
dc.identifier.stag |
31926 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |