Metody získání a udržení zákazníka

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zahrádka, Jaromír
dc.contributor.author Nevima, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:07:52Z
dc.date.available 2017-06-22T06:07:52Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68359
dc.description.abstract Práce je věnována metodám získání a udržení zákazníků, které se praktikují v posledních desetiletích. Je zaměřena na chování k zákazníkovi, které vede k dlouhodobé spokojenosti firmy i zákazníka. Jejím hlavním cílem je navrhnout vybrané firmě zlepšení v přístupu k zákazníkovi, které je vytvořeno pomocí marketingového plánu. cze
dc.format 58 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject získání zákazníka cze
dc.subject udržení zákazníka cze
dc.subject firmy cze
dc.subject marketing cze
dc.subject getting customer eng
dc.subject keeping customer eng
dc.subject companies eng
dc.subject marketing eng
dc.title Metody získání a udržení zákazníka cze
dc.title.alternative Methods of getting and keeping a customer eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-05-31
dc.description.abstract-translated The work deals with a methods of getting and keeping a customer, which are used in last decades. It focuses on approach to costumer, which ensure long term satisfaction of company and customer. The primary goal is suggest concrete company improvement in approach to costumer, which is create in marketing plan. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D36305
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student v rámci prezentace představil svou bakalářkou práci s názvem Metody získání a udržení zákazníka. Cílem práce bylo vymezení pojmů, které se týkají metod získání a udržení zákazníka, za použití prostředků statistiky provést analýzu hospodaření vybraného podniku v období několika posledních let. Dále pak také doporučení vybranému podniku ve formě opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků. Dále student zodpověděl otázky vedoucího práce:1. Jak vidíte perspektivy dalšího rozvoje IXI clubu.2. Mělo by smysl otevřít v blízkosti areálu Univerzity Pardubice v Polabinách ještě nějaký podnik, který by nabízel na komerční bázi nějakou sportovní aktivitu převážně pro studenty, která není dosud v okolí areálu univerzity nabízena? cze
dc.identifier.stag 31926
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet