Customer service ve vybraném podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Kalíková, Tereza
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:06:14Z
dc.date.available 2017-06-22T06:06:14Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-25
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68202
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku. cze
dc.format 79 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazníci cze
dc.subject zákaznický servis cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject customers eng
dc.subject customer service eng
dc.subject customers´ satisfaction eng
dc.subject survey eng
dc.title Customer service ve vybraném podniku cze
dc.title.alternative Customer service in the selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zemanová, Barbora
dc.date.accepted 2017-06-08
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the customer service in the company named Bohemiatex, Ltd. The customers´ service and their satisfaction are evaluated while using the survey, consultations in the company and analysis of the firm´s regulations and guidelines. The proposal of the measures, procedures and methods, which were created in order to enhance the customer service in the company, are the outcomes of the thesis. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D35818
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Customer service ve vybraném podniku.Cílem práce bylo zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku.Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:1) Na str. 34 autorka uvádí, že při výpočtu CLV se zohledňují faktory, jako je např. diskontní míra, pravděpodobnost opakovatelnosti nákupů atd. Které z těchto faktorů při vlastním výpočtu nebyly využity a z jakého důvodu? 2) Uveďte význam podnikové kultury pro kvalitní zákaznický servis. 3) Objasněte prosím, na základě čeho lze usuzovat, že "Získat zákazníka je dnes mnohem jednodušší než si tohoto zákazníka udržet", jak uvádíte v závěru práce. Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 31522
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet