Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Customer service ve vybraném podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kalíková, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku.

Popis

Klíčová slova

zákazníci, zákaznický servis, spokojenost zákazníků, dotazníkové šetření, customers, customer service, customers´ satisfaction, survey

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By