Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Customer service ve vybraném podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorKalíková, Tereza
dc.contributor.refereeZemanová, Barbora
dc.date.accepted2017-06-08
dc.date.accessioned2017-06-22T06:06:14Z
dc.date.available2017-06-22T06:06:14Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-25
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku.cze
dc.description.abstract-translatedThis master thesis deals with the customer service in the company named Bohemiatex, Ltd. The customers´ service and their satisfaction are evaluated while using the survey, consultations in the company and analysis of the firm´s regulations and guidelines. The proposal of the measures, procedures and methods, which were created in order to enhance the customer service in the company, are the outcomes of the thesis.eng
dc.description.defenceStudentka zpracovala diplomovou práci na téma Customer service ve vybraném podniku.Cílem práce bylo zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku.Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:1) Na str. 34 autorka uvádí, že při výpočtu CLV se zohledňují faktory, jako je např. diskontní míra, pravděpodobnost opakovatelnosti nákupů atd. Které z těchto faktorů při vlastním výpočtu nebyly využity a z jakého důvodu? 2) Uveďte význam podnikové kultury pro kvalitní zákaznický servis. 3) Objasněte prosím, na základě čeho lze usuzovat, že "Získat zákazníka je dnes mnohem jednodušší než si tohoto zákazníka udržet", jak uvádíte v závěru práce. Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format79 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD35818
dc.identifier.stag31522
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/68202
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectzákaznický serviscze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcustomer serviceeng
dc.subjectcustomers´ satisfactioneng
dc.subjectsurveyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleCustomer service ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeCustomer service in the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KalikovaT_CustomerService_KK_2017.pdf
Velikost:
3.19 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_CustomerService_TK_2017.pdf
Velikost:
206.53 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ZemanovaB_CustomerService_TK_2017.pdf
Velikost:
220.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce